طرز پخت کیک اسفنجی وانیلی خانگی

هیچی چیزی مثل طعم کیک ای که در آشپزخانه خود می پزید دلپذیر و خوش طعم نیست. خانم های خانه دار ایرانی از آنجایی که به سلامت خانواده خود اهمیت می دهند ترجیح می دهند که کیک ها مراسم های خودمانی همچون تولد و سالگرد ازدواج را خودشان بپزند.

در ادامه طرز پخت کیک اسفنجی وانیلی خانگی به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

طرز پخت کیک اسفنی وانیلی

مواد مورد نیاز کیک اسفنی وانیلی خانگی

  • کیک اسفنجی وانیلی یکی از ساده ترین کیک های خانگی است. موادی که شما نیاز دارید:
  • 1 فنجان (225 گرم) کره
  • 1 فنجان (225 گرم) شکر
  • 2 قاشق چای خوری (9.9 میلی لیتر) وانیل
  • 5 عدد تخم مرغ
  • 2 فنجان (240 گرم) آرد کیک

 ابتدا کف ظرف را چرب نمایید و یک لایه نازک  آرد به داخل به کف ظرف بریزید تا از چسبیدن کیک به ته ظرف جلوگیری کند.

آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۲ ۲

سفر به گوانگژو چین و خاطرات جذاب آن

سفر به گوانگژو چین و خاطرات جذاب آن قطعا یکی از بهترین سفر های زندگیم میشه. درست اول تیر ماه 97 بود که هوس کردم همراه یکی از دوستای چینی ام که دانشجو زبان فارسی در ایران بود شروع به راه اندازی یک کار مشترک کنم .

از اونجایی که من کلا آدم عجولی هستم در لحظه تصمیم گرفتم و گوشی موبایل رو برداشتم، با دوستم تماس گرفتم ماجرا رو براش تعریف کردم و قرار گذاشتیم که همدیگرو ببینیم و مفصل صحبت کینم. عصر همون روز تو کافه ای همدیگرو ملاقات کردیم و در مورد همه چی باهم صحبت کردیم آخرش مثل همیشه به این نتیجه رسیدم که با این سرمایه ناچیز بشینم خونه خیلی ام سود کردم.

تو اون ملاقت متوجه شدم که ویهان، دوستم قصد دار تعطیلات تابستون رو برای دیدن خانواده و نامزدش به چین بره. اون فقط به من یه تعارف کوچولو زد گفت بیا بریم چین!!!!

دوستان چینی

خانواده ام خوضی، نامزده دوستم می شناختن عید 97 اومده بود ایران چند روزی باهم بودیم به همین خاطر زیاد سخت گیری نکردن. منم که از بیکاری و یکنواختی زندگی خسته شده بودم تعارفشو تو هوا گرفتم. گفتم من میام منتها هرچقدر هم که من کارای ویزا رو زودتر انجام می دادم باز هم تاریخ پروازم با ویهان جور نمی شد.

آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۲ ۲

روش های آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خانه با کمترین هزینه


دوستان عزیز درسته که رفع گرفتگی لوله فاضلاب و مشکلاتی از این قبیل جز کارهای مردونه به حساب میاد اما در برخی مواقع بنا به دلایلی مجبوریم که خود ما خانم ها به هنگام بروز چنین مشکلاتی وارد عمل بشیم. من در این مقاله روش های آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خانه با کمترین هزینه به شما عزیزان معرفی می کنم.

راه حل های آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خانه

روش های خانگی رفع گرفتگی لوله

روش های زیادی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان وجود دارد که من در این بخش روش های خانگی و هم هزینه را به شما عزیزان معرفی می کنم که با حداقل وسیله های موجود در خانه خودتان قادر به رفع مشکل لوله فاضلاب خواهید بود. ساخت محلول های خانگی لوله بازکنی
  • ساخت محلول لوله بازکنی با استفاده از جوش شیرین و سرکه

دوستان عزیزم امروزه تو هر خونه ای جو شیرین و سرکه پیدا میشه می دونستید که با ترکیب این دو ماده می تونید گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید؟

طرز تهیه این محلول خانگی به این صورته که شما بسته به درجه گرفتگی لوله مقداری جوش شیرین را با سرکه مخلوط کنید و سریعا داخل لوله مسدود شده بریزید. دقت کنید که بعد از ریختن این محلول فورا درپوش پلاستیکی لوله رو در سر لوله قرار بدید تا از گاز ناشی از ترکیب این دو ماده در فضای منزلتون پخش نشه.

بعد از گدشت 30 دقیقه مقداری آب جوش داخل لوله بریزید تا محلول لوله بازکنی سرتاسر لوله را بخوبی تمیز کنه. اگر با انجام این روش گرفتگی لوله برظرف نشد چند بار دیگه هم این روش رو تکرار کنید.

  • رفع گرفتگی لوله با نوشابه
آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۰ ۱

روستای ونگین کجاست و چه آب و هوایی دارد


دوستان عزیز متشکرم که ما رو دنبال می کنید در این پست می خوام از روستای ونگین، که روستای پدری خودمه براتون بگم. حتما براتون سوال پیس میاد که روستای ونگین کجاست و چه آب و هوایی دارد؟ روستای زیبای ونگین در بخش طارم سفلی استان قزوین واقع شده و دارای آب و هوای سرد و خشک می باشد.

روستای ونگین


چشمه آب معدنی ونگین

در بالاترین نقطه روستای ونگین چشمه ی آب معدنی وجود دارد که نوشیدن آن جهت دفع سنگ کلیه مفید بوده. سالیانه مسافران زیادی جهت استفاده از این چشمه به روستای ونگین می آیند. این چشمه به مرور زمان بین بومی های این محل به چشمه سنگ کلیه ونگین معروف گردید.

کسانی که دچار بیماری سنگ کلیه هستند می توانند به روستای ونگین بروند و از این آب بنوشند و باید بعد از خوردن آب مسیر چشمه را چندیدن بار راه بروند تا به دفع سنگ کمک کند.

طبیعت روستای ونگین در قزوین

آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۰ ۱

چگونه در یک رابطه ماندگار باشیم

خانم های گرامی توصیه من به شما عزیزان این است که حتما کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را حتما مطالعه کنید این کتاب می تواند شما را در تشخیص رابطه ماندگار کمک نماید. اما ما بطور خلاصه خواهیم گفت که چگونه در یک رابطه ماندگار باشیم نه طعمه صیادان.

ویژگی زنان ماندگار در رابطه چیست

در یک رابطه عاشقانه هر چقدر که با احتیاط و محافظه کارانه تر رفتار نماییم پایه و اساس آن نیز محگم تر خواهد شد و در نتیجه آن رابطه نیز ماندگار و از طول عمر بیشتری برخوردار خواهد بود. اما در واقع ویژگی زنان ماندگار در رابطه چیست؟ اگر نیاز به دانستن فرق بین یک ماهی برای صید یا ماندگار بودن دارید موارد زیر را بخوانید.
  چگونه در یک رابطه ماندگار باشم

  • زنی که خواستار احترام باشد، ماندگار است اما زنی که اجازه دهد به او بی احترامی شود طعمه است.
آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۵ ۳

ویژگی مردانی که به دنبال رابطه ماندگار هستند

خانم های عزیز میدانم که ترک معشوقه بسیار سخت و دردناک است اما خودتان را از رابطه ناسالم و دارای تاریخ انقضا هر چه سریعتر بیرون بکشید و نگذارید که طمعه و یا صید صیادان باشید. خداوند ما را از نعمت عقل و احساس بهره مند نمود است که در چنین مواقعی با کمک هر دو آن بهترین تصمیم را بگیریم.

هدف از انتشار این مطلب شناخت ویژگی مردانی که دنبال رابطه ماندگار هستند می باشد تا بتوانیم در تشخیص رابطه درست شما تا حدودی تاثیر گذار باشیم.

روش های تشخیص رابطه ماندگار و نتیجه دار

مردی که به دنبال رابطه ماندگار است چه ویزگی هایی دارد

ما زن ها با 100% وجودمان وارد رابطه عاطفی می شویم و با احساساتمان تصمیم می گیریم اما مردها بر خلاف ما با عقل و منطق تصمیم می گیرند بخاطر همان همیشه به هنگام جدایی این زن ها هستند که بیشترین آسیب را می بینند.

حالا ما به شما خواهیم گفت که مردی که به دنبال رابطه ماندگاز است چه ویژگی هایی دارد  و یا تفاوت مرد ماندگار با صیاد حرفه ای در چیست؟

آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۳ ۲
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید