جهت سرویس آسانسور در قزوین با شرکت امید تماس بگیرید

بهترین شرکت آسانسور جهت سرویس آسانسور در قزوین، امید می باشد. برای اینکه از سلامت ایمنی سیستم آسانسور ساختمان خود اطمینان حاصل نمایید حتما باید، انجام سرویس های دوره ای آن را جدی بگیرید. به این منظور حتما با یک شرکت معتبر سرویس آسانسور در شهر خود قرارداد رسمی امضا نمایید تا سرویسکار آسانسور در بازه زمانی مشخص جهت بازبینی از قطعات الکترونیکی و مکانیکی آساسنور شما مطمئن شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس های زیر تماس بگیرید و یا بصورت حضوری به آدرس : قزوین ، بلوار امیرکبیر، خیابان قائم شمالی، بین نرگس 24 و 26 ، فروشگاه بزرگ آسانسور امید مراجعه نمایید.

028-33656112 | 09125821379
028-33656113 | 09122812974

جهت سرویس آسانسور در قزوین با شرکت امید تماس بگیرید

جهت سرویس آسانسور در قزوین با شرکت امید تماس بگیرید

اکنون که شما در حال مطالعه این مقاله هستید قطعا به دنبال یک سرویسکار آسانسور در قزوین می باشد، ما به شما شرکت امید را پیشنهاد می کنیم! این شرکت طی 15 سال سابقه حرفه ای خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان و همشهریان خود عرضه نموده است.

این شرکت با استخدام مهندسان با تجربه و متعهد ایمنی را به شما و خانوادتان هدیه می دهند. قطعا از حساسیت و سرویس آسانسور مطلع هستید و می دانید که کوچکترین سهل انگاری و کم کاری می تواند حادثه ای ناگوار بوجود آورد از این رو تعهد و حس مسئولیت در این مورد، حرف اول را می زنند.

سرویس آسانسور شبانه روزی در قزوین

شرکت آسانسور امید جهت رفا حال مشتریان عزیز بصورت 24 ساعته و شبانه روزی جهت انجام تعمیر و سرویس آسانسور در قزوین آماده می باشد. بنابراین در هر ساعت از شبانه روز مشکلی در سیستم آسانسور بوجود آمد سریعا با کارشناسان امید تماس حاصل فرمایید.

دقایقی پس از تماس شما، گروه فنی و مهندسی امید به همراه تجهیزات پیشرفته و مدرن در محل حاضر شده و به رفع مشکل سیستم آسانسور می پردازند.

با وجود تمامی این موارد برای اینکه درچار مشکلات ناگهانی  و پیش بینی نشده نشوید بهتر است که سرویس دوره ای آسانسور را را جدی بگیرید و جهت انجام این کار با یک شرکت معتبر و مرکز تخصصی تعمیر آسانسور در قزوین قرارداد امضا نمایید.

قیمت سرویس آسانسور در قزوین

از جمله مواردی که به هنگام تعویض قطعه آسانسور ، تعمیر و سرویس آسانسور به آن توجه می شود هزینه و قیمت آن می باشد. شرکت آسانسور امید تمامی خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در قزوین را بصورت تضمینی و مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه آسانسور به مشتریان خود ارائه می دهد.

چه بخش هایی در بازدید و سرویس آسانسور مورد بررسی قرار می گیرد؟

از جمله قسمت هایی که در سرویس های دوره ای آسانسور مورد بررسی قرار می گیرد عبارت اند از :

  • بررسی و ارزیابی عملکرد آسانسور
  • بازبینی قفل درب ها
  • بررسی روشنایی و تهویه آسانسور
  • عملکرد گاورنر "ترمز مکانیکی"
  • بازبینی از سیم بکسل (عدم خوردگی، پوسیدگی و شکستگی)
  • ریل ها
  • و تابلو فرمان
آرزو افشار ونگینی ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید