انجام سرویس آسانسور در قزوین بطور تضمینی

سرویس آسانسور از جمله مواردی است که ساکنین آسانسور به انجام به موقع و سر وقت آن اهمیت بدهند تا اگر قطعه ای نیاز به تعمیرو تعویض دارد قبل از بوجود آوردن خسارت مالی و جانی، تعمیر و یا تعوضی شود. دوستان ساکن استان قزوین و شهرستان های اطراف نظیر: تاکستان، محمدیه، الوند، بوئین زهرا و ... می توانند با شرکت آسانسور امید، بهترین شرکت سرویس آسانسور در قزوین جهت بهره مندی از بهترین خدمات تماس حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا صحبت با مشاوران امید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا به صورت حضوری به آدرس: قزوین ، بلوار امیرکبیر، خیابان قائم شمالی، بین نرگس 24 و 26 ، فروشگاه بزرگ آسانسور امید مراجعه کنید.

028-33656112 | 09125821379
028-33656113 | 09122812974

بهترین شرکت سرویس آسانسور در استان قزوین

در ارائه خدماتی همچون سرویس آسانسور، نصب آسانسور و تعمیر آن وجدان کاری در راس آن قرار دارد زیرا کوچکترین کم کاری و سهل انگاری از سوی سرویسکار می توانید باعث ایجاد حوادث و یا خسارات مالی برای ساکنین ساختمان شود بنابراین برای انجام سرویس آسانسور در قزوین اولین گام انتخاب یک شرکت معتبر دارای گروه مهندسی حرفه ای تماس بگیرید.

شرکت آسانسور و پله برقی امید با گروه حرفه ای سرویس آسانسور بهترین خدمات تضمینی و با کیفیت را به مشتریان خود رائه می دهند و ایمنی و امنیت سیستم آسانسور را با بررسی و بازدید دقیق از بخش های آسانسور تضمین می نمایند. از سوی دیگر تمامی خدمات سرویس آسانسور امید 24 ساعته و شبانه روزی بوده و با اولین تماس شما سرویسکار حرفه ای با تجهیزات کامل در محل حاضر می شود. مشتریان عزیز علاوه بر خدمات تضمینی امید می توانید از جهت خرید قطعات آسانسور در قزوین از فروشگاه اینترنتی قطعات آسانسور و پله برقی بازدید نمایید.

هزینه سرویس آسانسور در قزوین

هزینه های سرویس آسانسور در قزوین، بسته به تعویض و یا تعمیر قطعه متفاوت می باشد اما تمامی خدمات ارائه شده از سوی این مرکز تخصصی مطابق با قیمت مصوبه اتحادیه آسانسور در قزوین می باشد و مشتریان ریالی علاوه بر آن پرداخت نخواهند کرد. با وجود تعداد زیادی شرکت های آسانسور در قزوین کمتر مرکزی وجود دارد که خدمات خود را با تضمین ارائه دهد، اما شرکت امید با افتخار سرویس آسانسور بصورت تضمینی در قزوین ارائه می دهد و اگر پس از سرویس خرابی و مشکلی در سیستم آسانسور پدیدار شود که نشانگر کم کاری و سهل انگاری تعمیرکار آسانسور امید باشد تمامی هزینه های دریافتی به مشتری عودت داده می شود.

اهمیت انجام سرویس دوره ای آسانسور در قزوین

هزینه سرویس آسانسور در قزوین

هر دستگاهی که دارای قطعات متحرک باشد می تواند به مرور زمان در اثر استفاده مکرر، گرد و غبار، خاک یا فقط ساییدگی عمومی آسیب ببیند. از آنجا که آسانسور نقش مهمی در سازه ایفت می نماید، نگه داشتن افراد و کالاها در حرکت و سرویس دهی منظم برای جلوگیری از خرابی و نگه داشتن آسانسور با اطمینان از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسامد سرویس بستگی به نوع تجهیزات، شرایط محیطی و کاربرد آن دارد.

همانطور که در قسمت فوق اشاره کردیم، انجام سرویس های دوره ای آسانسور به دلیل پیشگیری از بروز خسارات جانی و مالی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. زیرا در این سرویس ها تمامی بخش های سیستم آسانسور همچون موتور آسانسور، تابلو فرمان آسانسور، درب طبقات، درب کابین و سیم بکسل، گاورنر (ترمز مکانیکی) و ... مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت نیار به تعمیر و یا تعویض هر بخش سرویسکار آساسنور شما را در جریان قرار داده و با هماهنگی شما اقدام به رفع مشکل می نماید.

شاید این سوال در ذهنتان مطرح شود که سرویس دوره ای آسانسور باید هر چند وقت یکبار انجام شود؟ اگر تغییری در عملکرد آسانسور مشاهده نکرده اید، ماهی یکبار تماس با سرویس کار آسانسور کفایت می کند. اما اگر مواردی همچون گیر کردن درب آسانسور، مشکل در روشنایی کابین، صدای غیر معمول به هنگام حرکت مشاهده نمودید منتظر سر رسید تاریخ سرویس دوره نمانید و سریعا با سرویسکار آساسنور تماس حاصب فرمایید.

نصاب آسانسور امید با در اختیار داشتن چک لیستی از بخشی های مکانیکی و الکترونیکی آسانسور تمامی آنها را با دقت مورد بررسی قرار می دهد. جهت سرویس آسانسور در قزوین و عقد قرارداد سرویس دوره ای آسانسور های مجتمع مسکونی، تجاری و اداری با شرکت امید تماس حاصل فرمایید.

»با ما ایمن بالا بروید«

آرزو افشار ونگینی ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید