تخصصی ترین مرکز پخش لوازم یدکی لیفان کجاست؟

در این مطلب قصد داریم تا برای کسانی که به جستجوی لوازم یدکی لیفان و بخصوص لوازم یدکی لیفان X50 و لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ هستند یکی از بهترین نمایندگی های لوازم جانبی این خودروی پرطرفدار را معرفی نماییم. اگر خودروی شما لیفان است لطفا تا پایان این مطلب با ما باشید.

لوازم یدکی لیفان

شما برای شما هم جالی باشد که بدانید خودروهای لیفان از چین به سراسر جهان صادر می شود و  در کشور عزیزمان ایران این خودروها با مدل‌های لیفان ۶۲۰ و لیفان ۵۲۰(توقف تولید) و لیفان ایکس۶۰ و لیفان x50 و لیفان ۸۲۰ (به عنوان سدان مجلل) این شرکت توسط شرکت کرمان خودرو عرضه می‌گردد.

آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۰ ۰

اطلاعات مفید در مورد تغییرات بدن مادر و جنین در سه ماه دوم بارداری

سه ماهه دوم بارداری نقطه عطفی برای مادر و جنین است. این دوران از نظر جسمی برای اکثر خانم ها نوعی زنگ تفریح به حساب میاد. چون از سه ماه اول از نظر جسمانی راحتر می باشد و بیماری صبحگاهی معمولاً در این زمان کاهش می یابد و همچنین خستگی شدید و درد سینه ها معمولاً کاهش می یابد. و اکنون جنین از نظر طول و وزن شروع به رشد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : بهترین ژست عکس بارداری

وضعیت مادر و جنین در سه ماه دوم بارداری

راهنما و اطلاعات کامل درباره وضعیت مادر و جنین در سه ماه دوم بارداری
در طول سه ماهه دوم بارداری ، بند ناف همچنان ادامه می یابد که تغذیه جنین را تقویت می کند. با این حال ، مواد مضر نیز از طریق بند ناف به جنین منتقل می شود ، بنابراین باید مراقب باشید تا از الکل ، دخانیات و سایر خطرات شناخته شده جلوگیری شود. تمام اندام های جنین در سه ماه دوم بارداری شکل گرفته و اکنون شروع به رشد در طول و وزن می کند.
زنان باردار ممکن در سه ماه اول بارداری و بعد از حدود 20 هفته بارداری برای اولین بار جنین را احساس می کنند. همانطور که می دانید اگر جنین در پایان 24 هفته و یا 5-6 ماهه به دنیا بیاید باید در یک بخش مراقبت ویژه نوزادان نگهداری شود.

چکاپ های زنان در سه ماه دوم بارداری

آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۰ ۰

30 والپیپر کریسمس فوق العاده خاص و شیک برای موبایل

دوستان عزیز هم نگاران باز هم در خدمت شما بزرگواران هستیم با "30 والپیپر کریسمس برای موبایل" فوق العاده خاص که از دیدنش هر کسی رو سر ذوق میاره. امیدوارم که از دیدن این تصاویر لذت ببرید.

حتما ببنید : والپیپر زمستانی برای موبایل

زیباترین والپیپر کریسمس برای موبایل با کیفیت HD

زیباترین والپیپر کریسمس برای موبایل با کیفیت HD

»عکس پس زمینه کریسمس برای موبایل«

آرزو افشار ونگینی ادامه مطلب ۰ ۰
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید