معرفی فروشگاه طاهر تاج پارس بهترین عرضه کننده تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی

در این پست قصد داریم یک فروشگاه معتبر تجهیزات پزشکی (پوست و زیبایی) به نام شرکت طاهر تاج پارس را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.

به نظر من انتخاب یک فروشگاه معتبر و با سابقه برای خرید انواع دستگاه ها وتجهیزات پزشکی پوست و زیبایی مهمترین گزینه برای تهیه این لوازم تخصصی می باشد زیرا از آنجایی که این دستگاه ها با در رابطه با زیبایی پوست افراد می باشند و در صورتی که دستگاه نقص داشته باشند و یا اصلی نباشد ممکن است خسارتی جبران ناپذیر به بار آورد. در نتیجه باید این تجهیزات را از مراکز معتبر و دارای مجوز رسمی از اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی باشد.

مرکز فروش تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی طاهر تاج پارس

شرکت طاهر تاج پارس یکی از بهترین شرکت های عرضه کننده انواع تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی در ایران می باشد و در قالب یک شرکت دانش بنیان کار خود را از سال 1389در زمینه واردات و صادرات تجهیزات پزشکی (پوست و زیبایی) تحت نظارت اداره ارزیابی تجهیزات و ملزومات آغاز نموده است.

جلب رضایت جامعه پزشکان و و ارائه بهترین دستگاه ها با گارانتی و همچنین مطابق با تکنولوژی روز دنیا از اهداف اصلی این تیم حرفه ای می باشد. این مجموعه با سابقه، از بهترین مهندسین دوره دیده در کمپانی های همکار در خارج از کشور تشکیل شده است.

دامنه فروش محصولات شرکت طاهر تاج پارس تنها به کشور عزیزمان ایران محمدو نشده بلک کشور های همسایه همچون عراق ، تاجیکستان و افعانستان نیز تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی خود را از ایتن شرکت معتبر تهیه می نمایند.

تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی طاهر تاج پارس

فروشگاه طاهر تاج پارس با 10 سال سابقه کار حرفه ای در زمینه ارائه انواع دستگاه های لیزر موهای زائد و بهترین فروشنده دستگاه لیزر دایود الکس که میتوانید برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس به سایت شرکت با آدرس (alexdiode.ir) مراجعه نمایید  و هچنین دیگر دستگاه های پوست و زیبایی توانسته به جامعه پزشکی خدمت نماید که در این بخش به معرفی برخی از این تجهیزات می پردازیم.

  • دستگاه ترمیم آسیب‌های ساختاری Microneedling

یکی از محصولات این فروشگاه دستگاه ترمیم آسیب‌های ساختاری Microneedling برای درمان تحریک کلاژن سازی ، PCI و یا همان مایکرونیدلینگ یا Precutaneous Collagen Induction Therapy است. در طی این فرآیند سوزن های ریزی وارد پوست می شود که به انتشار فاکتور‌های رشد مثل فیبروبلاست، پلاکت‌های خونی می گردد و همچنین به بهتر شدن عملکرد فاکتور‌های رشد مثل آلفا و بتا کمک می کند که در نتیجه باعث افزایش تولید الاستین و کلاژن توسط فیبروبلاست‌ ها می شود.

  • دستگاه Electrosurgery

از محصولات پرفروش این مرکز می توان به دستگاه Electrosurgery اشاره نمود که از ویژگی های اصلی آن انجام برش در منطقه مورد نظر با کمترین میزان خونریزی می باشد.

  • دستگاه لاغری موضعی Liposonix
  • مزایای استفاده از دستگاه Liposonix این است که پس از انجام هایفوتراپی دوره نقاهت ندارد به عبارتی نیازی به استراحت و مراقبت ندارد. و شما می توانید پس از یک بار استفاده از این دستگاه تاثیر آن را در از بین بردن چربی ها می توانید به وضوح درک کنید.
  • دستگاه لایه برداری Pollogen
  • از دیگر محصولات فروشگاه طاهر تاج پارس دستگاه لایه برداری Pollogen است که برای انواع پوست ها مناسب بوده و با انجام آبرسانی به پوست باعث کاهش چین و چروک ، سفت کردن و افزایش قوام پوست می گردد.

از دیگر تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی مرکز فروش طاهر تاج پارس، انواع دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد که مطابق با تکنولوژی روز دنیا بود و بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد.

راه های ارتباطی با کارشناسالن فروش شرکت طاهر تاج پارس

جهت سفارش محصولات مورد نظر خود از فروشگاه طاهر تاج پارس کافیست به سایت رسمی این شرکت به آدرس alexdiode.ir مراجعه نمایید. و یا جهت سفارش حضوری می توانید به آدرس تهران- خیابان گاندی – کوچه پنجم پلاک 23 ساختمان طاهرتاج پارس مراجعه فرمایید.

البته می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • خانم مهندس شریعتی
  • خانم مهندس خسرویان
  • خانم مهندس تمجیدی
  • آقای مهندس کریمی 

 به این صفحه مراجعه نمایید .

آرزو افشار ونگینی ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید