منتخبی از زیباترین عکس نوشته شعر سهراب برای پروفایل

«منتخبی از زیباترین عکس نوشته شعر سهراب سپهری شعر قرن معاصر»

خب دوستاران شعر و ادب سایت همنگاران ، در این پست در خدمت شما عزیزان هستیم با عکس نوشته های زیبا و با کیفیت اشعار معروف شاعر معاصر سهراب سپهری. کیفیت این تصاویر به گونه ای است که علاقه مندان به اشعار این شاعر می توانند از آنها به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند.

حتما بخوانید : بیوگرافی سهراب سپهری شاعر معاصر

عکس نوشته شعر سهراب سپری برای پروفایل شبکه های مجازی

عکس نوشته شعر "چه خوب یادم هست" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "چه خوب یادم هست" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته سهراب سپهری برای پروفایل تلگرام

عکس نوشته شعر "به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی" از سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی" از سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته اشعار معروف سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "خانه دوست کجاست ؟" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر "خانه دوست کجاست ؟" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "آسمان آبی تر" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "آسمان آبی تر" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس پروفایل شعر سهراب سپهری 

عکس نوشته شعر "از چه دلتنگ شدی" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر "از چه دلتنگ شدی" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر معروف سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "روح من بیکار است" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر "روح من بیکار است" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر نو سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "و بدانیم اگر نور نبود" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "و بدانیم اگر نور نبود" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "کوه نزدیک من است" از سهراب سپهری

عکس نوشته شعر "کوه نزدیک من است" از سهراب سپهری

عکس نوشته شعر سهراب سپهری برای پروفایل

عکش شعر "چه کشی با من حرف می زند" سهراب سپهری برای پروفایل

عکش شعر "چه کشی با من حرف می زند" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته اشعار سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته "راه زندگی ام در تو خاموش می شود" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته "راه زندگی ام در تو خاموش می شود" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شهر "به سراغ من اگر می آیی" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شهر "به سراغ من اگر می آیی" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "چشم تو زینت تاریکی نیست" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "چشم تو زینت تاریکی نیست" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر سهراب سپهری برای پروفایل

حتما بخوانید : اشعار معروف سهراب سپهری

عکس نوشته شعر "و من در شکوه تماشا" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "و من در شکوه تماشا" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "کجاست سایه" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "کجاست سایه" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس پروفایل شعر سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "چشم ها را باید شست" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "چشم ها را باید شست" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته سهرب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "و عشق صدای فاصله هاست" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر "و عشق صدای فاصله هاست" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "من در این تاریکی" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر "من در این تاریکی" سهراب سپهری

عکس نوشته شعر سهراب برای پروفایل 

عکس نوشته شعر "نبض مرا روی زبری نفس عشق فاش کن" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس نوشته شعر "نبض مرا روی زبری نفس عشق فاش کن" سهراب سپهری برای پروفایل

عکس پروفایل اشعار سهراب سپهری

عکس نوشته سهراب سپهری "گاه تنهایی" برای پروفایل

عکس نوشته شهر سهراب سپهری مناسب برای پروفایل

آرزو افشار ونگینی ۵ ۰
تبسم

 خیلی عالیه

زهرا

دلتنگ اشعاریم سهراب

که تو خواندی و ما نشنیدیم...

 

حامد

خیلی خوووب من ک انرژی گرفتم

زهرا

عالی 

همیشه اشعار سپهری به من درس میدن 

زیبا و ناب 

بهار

عالی بود روحش شاد 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید