دیگر نگران گرما نباشید (شستشو و تعمیرات و شارژ کولرگازی)

دیگر نگران گرما نباشید

تعمیرکار

آیا در حال پیدا کردن شرکتی برای شستشوی کولر گازی و تعمیرات کولر گازی  و یا شارژ گاز کولر گازی خود هستید؟ آیا نمی‌دانید مشکل گرمای بیش از حد منزل و محل کار شما از چیست؟ در این مطلب می‌خواهیم به شما کمک کنید که مشکل خود را مرتفع کنید.

کولر گازی

یکی از انواع وسایل سرمایش، کولر گازی است. کولر گازی که طبق تعریف ویکی پدیا وسیله‌ای برای تبدیل کردن گاز به مایع و سپس مایع به گاز است ابزاری بسیار کاربردی برای رفع گرما و خنک ماندن در تابستان است.

انواع کولر گازی

کولرهای گازی مربوط به تهویه مطبوع می‌تواند با توجه به سیستم و نوع سرد کردن محیط دارای انواع مختلفی از جمله:

  • کولر گازی یک تکه یا پنجره‌ای سرد و گرم
  • کولر گازی دو تکه (اسپلیت) سرد و گرم
  • کولر گازی پرتابل (قابل حمل)
  • کولر گازی ایستاده سرد و گرم
  • کولر گازی سقفی یا کاستی سرد و گرم
  • کولر گازی داکتی یا کانالی سرد و گرم (در این نوع ممکن است گرمایش به صورت کویل آب گرم باشد)
  • کولر گازی چند شعبه یا مولتی وی (در ظرفیت‌های 38000 BTU به بالا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود)

سرویس و تعمیر کولر گازی

یکی از مشکلاتی که ممکن است در مورد هر وسیله‌ی تهویه‌ای روی دهد بحث تعمیرات و سرویس شدن آن است. سرویس و تعمیر کولر گازی امری بسیار آسان و بی درد سر است ولی همین موضوع اگر توسط افراد ناوارد انجام گیرد می‌تواند خساراتی را به شما وارد کند.


سرویس و تعمیر کولر گازی برای افزایش راندمان و کارایی وسیله شما امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. اگر شما برای سرویس و تعمیر کولر گازی خود به صورت منظم اقدام نمایید بودن شک در خنک نگه داشتن محیط مورد نظر خود هیچ‌گاه دچار مشکل نخواهید شد.


اینکه سرویس و تعمیر کولر گازی توسط چه کسانی و حتی در چه زمانی صورت گیرد بحث مهمی است که لازم است به آن توجه لازم را داشته باشید. اگر شما از افراد کارشناس و متخصص این کار استفاده کنید که جهت این کار آموزش دیده باشند بدون شک می‌توانید از سلامتی وسیله خود خاطر جمع باشید. این افراد با توجه به تجربه و دانش خود و با توجه به قیمت‌های معقول و به صرفه به شما بهترین و مطمئن‌ترین خدمات را در کم‌ترین زمان ارائه می‌دهند.

دلیل استفاده از سرویس و تعمیر کولر گازی

به قول معروف بهتر است که علاج واقعه را پیش وقوع نمایید. سرویس نمودن مرتب و به موقع کولر گازی می‌تواند هزینه تعمیرات آن را بسیار کاهش دهد. به مرور زمان بعد از خرید کولر گازی ممکن است این محصول با اشکالاتی رو به رو گردد که لازم است به مرور سرویس و باز بینی شود.

موارد مربوط به سرویس و تعمیر کولر گازی

سرمای ایجاد شده مانند روز اول نیست، کثیف شدن پنل خارجی، کثیف و گرد گرفتگی فیلترهای کولر، آب ریزی و یا پرتاب قطرات آب، منتشر شدن بوهای نامطبوع هنگامی که دستگاه را روشن می‌کنید و بسیاری موارد غیر عادی دیگر که لازم است برای سرویس وسیله خود اقدام نمایید.

مزیت سرویس نسبت به تعمیر

قطعاً سرویس کردن منظم بهتر از تعمیر است. چرا در بیشتر مواقع انجام سرویس به مراتب کم هزینه تر است. سرویس کردن می‌تواند شامل یک تمیز کردن ساده باشد و با رفع یک عیب کوچک می‌توان از خرابی گسترده و صرف هزینه زیاد جلوگیری نمود.

شرکت فدک تهویه مناسب برای سرویس و تعمیر کولر گازی

اگر نیاز به سرویس و تعمیرات اسپیلت دارید اصلاً جای نگرانی نیست. شرکت فدک تهویه بهترین گزینه برای سرویس و تعمیر کولر گازی است. ما به کارگیری متخصصان و کارشناسان کاربلد و با تجربه محصول شما را با صرف کمترین زمان و هزینه و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس خواهیم نمود. کولر شما از هر برندی که باشد می‌توانید با یک تماس مشکل آن را مرتفع کنید. فقط کافی است با یکی از نمایندگی‌های مجاز فدک تهویه در سطح تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمترین زمان در محل حاضر شوند.

چرا فدک تهویه را انتخاب کنم؟!

شاید بپرسید که فدک تهویه چه تفاوتی با سایر شرکت‌های سرویس و تعمیر کولر گازی دارد. باید خدمت شما بگوییم که فدک تهویه دارای ده‌ها کارشناس متخصص است که با بهره‌گیری از دانش روز و فناوری‌های نوین اقدام به تعمیر و سرویس‌دهی به شما می‌کند. همچنین:

  • خدمات ما دارای گارانتی می‌باشد. به این صورت که اگر پس از مراجعت کارشناسان ما در صورت خرابی و رفع نشدن عیب به مدت سه ماه ما دوباره مشکل را برای شما برطرف می‌کنیم
  • تعیین زمان دلخواه شما و هماهنگی سریع ما با شما
  • 11 سال تجربه و دانش
  • اولویت قرار دادن تعمیر و در صورت رفع نشدن عیب تعویض قطعه
  • تخمین و برآورد حدودی قیمت قبل از شروع به کار
  • دانش بالا و به روز کردن مداوم این دانش در صورت نیاز

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی چقدر است

جهت هزینه‌ها نگران نباشید چرا که ما برای شما خبرهای خوبی داریم و آن اینکه تخفیف‌های خوبی برای شما در نظر گرفته شده است. نحوه استفاده از این تخفیف‌ها به این صورت است شما برای ثبت سفارش لازم است به سایت فدک تهویه مراجعه نموده و با ثبت سفارش به صورت اینترنتی از تخفیف‌های عالی ما استفاده نمایید.

زمان حضور کارشناسان چه زمانی است

شاید زمان حضور کارشناسان ما برای شما سؤال باشد. ما به شما می‌گوییم که به محض اولین تماس شما کارشناسان ما تلاش می‌کنند در اسرع وقت در محل حاضر شده و نسبت به خدمت مورد نظر شما آماده هستند. برای مراجعه سریع، لازم است که شما با ارسال پیامی به شماره همراه ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ آدرس و عیب وسیله خود را به صورت مختصر ارسال نمایید تا کارشناسان و تکنیسین‌های ما هرچه سریع‌تر با شما تماس بگیرند.

 

 

آرزو افشار ونگینی ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید