ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صادقی بازیگر سریال دردسرهای عظیم

خبر ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صادقی بازیگر سریال دردسرهای عظیم صحت دارد. مهدی هاشمی میرمهدی هاشمی قرمزی در 16 آذر سال 1325 در شهرستان لنگرود به دنیا آمد. او بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است.

خبر ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صادقی ( افشاگری مهنوش صادقی )

ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صادقی بازیگر سریال دردسرهای عظیم

چندی پیش مهنوش صادقی بازیگر و نویسنده جوان 46 ساله که در سریال دردسرهای عظیم نقش خواهر باردار لطیف را ایفا نمود در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدویی منتشر نمود که در آن خبر ازدواج خودش با مهدی هاشمی را علنی نمود.

مهدی هاشمی که همسر گلاب آدینه می باشد دارای یک فرزند دختر به نام نورا هاشمی هستند.

از این رو کاربران به صفحه مهنوش صادقی هجوم بردند و این خبر را تکذیب نمودند. ساعاتی بعد مجددا او ویدئویی از مهدی هاشمی منتشر نمود که او در این کلیپ این خبر را تایید نمود و در ادامه گفت که فضای مجازی نباید برای سرکشی به زندگی شخصی و خصوصی بازیگران باشد بلکه فضایی برای حل مشکلات و مسائل سیاسی است.

گلاب آدینه در خطاب به این مهنوش صادقی گفت: اعتنایی به این خبر کذب نکنید و به او بخندید.

مهدی هاشمی بازیگر و نویسنده 72 ساله سینما و تلوزیون همسر گلاب آدینه بازیگر و پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است. مهدی هاشمی در سال ۱۳۵۲ زمانیکه همسر دومش مهنوش صلدقی فقط 1 سال داشت ، در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد.

داریوش فرهنگ و همسر سابقش سوسن تسلیمی، همچنین گلاب آدینه از همکلاسی‌های دوره دانشکده مهدی هاشمی بودند که اوج همکاری آنها در ساخت سریال سلطان و شبان بود. مهدی هاشمی فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود.

آرزو افشار ونگینی ۱ ۰
کد ابزار
چرا شایعه درست میکنن آخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید