طرز تهیه آش آبغوره برای لاغری و کاهش وزن

کاهش وزن و داشتن زندانی مناسب امروزه به یک موضل اساسی در جامعه ما تبدیل شده همانطور که میدانید طبق آمار 70% ایرانی ها به مشکل چاقی گرفتار شدند و تمایل به خوردن غذاهای چرب و فست فود دارند. اما داشتن تناسب اندام هم از نظر سلامتی هم از نظر ظاهری مناسب بوده و باید به آن دقت ویژه ای نمود.

 توصیه ما به شما عزیزان جهت داشتن اندامی زیبا و در عین حال سلامت رعایت رژیم آش آبغوره می باشد. با ما همراه باشید تا با طرز تهیه آش آبغوره و فواید آش بلغور و رژیم آش آبغوره آشنا شوید. برخی آش آبغوره را بنام آش بلغور می شناسند.

  طرز تهیه آش آبغوره

مواد لازم آش آبغوره رژمی

نخود - 100 گرم 
 جو پرک و یا بلغور - 100 گرم 
 سبزی ( گشنیز، جعفری، شوید) - 100 گرم 
 آبغوره - به میزان لازم 
 نمک دریا - نصف قاشق چایی خوری
 دقت داشته باشید: این آش رژیمی بوده و با دستورهای دیگر آش آبغوره متفاوت می باشد و در این نوع آش از هیچ گونه ادویه ای استفاده نمیشود. و کسانیکه از معده درد رنج می برند بهتر است که از آبغوره کمتری استفاده نمایند.

دستور پخت آش آبغوره جهت کاهش وزن

جهت پخت آش آبغوره بهتر است 24 ساعت زودتر نخود را بخیسانید و سپس نخود آش آبغوره را با مقداری آب بر روی شعله گاز قرار دهید. و پس از گذشت 20 دقیقه جو پرک را به قابلمه حاوی آش آبغوره اضافه نمایید. 
پس از گذشت 30 دقیقه سبزی و نمک دریا را اضافه نمایید و زمانیکه احساس کردید تمامی اجزای آش آبغوره به حدی پخته که با قاشق له می شود می توانید شعله گاز را خاموش نمایید.

رژیم آش آبغوره

کسانیکه قصد کاهش وزن و لاغری دارند میتوانند با رژیم آش آبغوره در عرض کمتر از 2 هفته به میزان 5 کیلوگرم کاهش وزن خواهید داشت. از فواید آش آبغوره پاکسازی بدن است به عبارت دیگر بدن شما از تمامی سموم پاک خواهد شد و تا چندین ماه به هیچ نوع بیماری مبتلا نخواهید شد.

*با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما عزیزان*

آرزو افشار ونگینی ۱ ۲
قیمت انواع لوستر سقفی
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید